Kuni 30% soodustused
RIPOSO madratsitele
Kuni kampaania lõpuni:...

Kohale toomine

Kaupade kohaletoimetamine

Kes toimetab kohale Teie kauba www.riposo.ee e-poest? 
Teie tellitud kauba toimetamine kohale kiirkulleriga.

Millal te saate oma kauba kätte?

Kaup müüja laost tarnitakse 2-3 tööpäeva jooksul.
Kui selle aja jooksul ei saanud oma kaupu, siis küsimuste korral pöörduge klienditeeninduse osakanda e-posti aadresile info@riposo.ee või telefonile +372 58056428.
Kui kaup ei ole müüja laos ja on vaja tellida teistest Euroopa riikidest, toimetamise termin on pikem. Sellest teatame Teile isiklikult. 
 
Kohaletoimetamine DPD Pickup punktidesse

Tellimused 10 € toimetatakse kätte lisandub 3 € postikulu.
Pickup punktid on erinevates kaubanduskeskustes ja elanike tihti külastavates kohtades.
Saadetised jõuavad Pickup punkti 2-3 tööpäeva jooksul.
Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saadetakse teavitus SMS-i teel.
Pakile saate järele minna kuni 7 kalendripäeva jooksul. Kui Te ei ole pakile järgi läinud eelpool mainitu perioodil, tagastatakse pakk saatjale.
Pakile järgi minnes Pickup punkti võtke kaasa isikut tõendav dokument (pass, ID-kaart, juhiluba), kuna tooted väljastatakse vaid saadetise omanikule. 
Kui märkate,et kohaletoimetatud saadetise pakend on kahjustatud, koheselt teavitada sellest kohaletoimetanud kullerit või Pickup punkti töötajat ja paluge koostada saadetise kahjuakt. 
Võttes vastu saadetise, allkirjastades saatmisdokumendid, tähendab see seda, et Teieni toimetati rikkumata pakk.
 
Kui palju maksab Teie kaupade toimetamine?

Teie tellitud kaupu toimetame üle Eestis.
Kui ostusumma ületab 60 EUR, on tellimuse kättetoimetamine TASUTA.
Kaupade toimetamise kulusid näete, kui kaup on ostukorvis.
Müüja jäta endale õiguse muuta transpordi tasu arvestades tellimuse hinda,kauba mõõdusid ja toimetamise koht. 
 
 
Küsimuste puhul helistage telefonil või kirjutage e-kiri!

Telefon: +372 58 056 428

e-posti teelinfo@riposo.ee